piątek, 20 stycznia 2012

udany początek odnajdywania siebie . . .

Cześć,


jestem tutaj, ponieważ uwielbiam grzebać w szafie,
na wyprzedażach, aukcjach internetowych,
chętnie tworzę całości odzwierciedlające mój nastrój,
humor połączony z tym, co wydaję mi się modne i jednocześnie zgodne z tym, co dla mnie jest "smaczne".


Od dłuższego czasu śledzę kilka modowych blogów, próbowałam znaleźć coś, co odzwierciedli mnie, chociaż częściowo . . .
Nie udało się.


Są dwa blogi, które cenie za oryginalność, swój indywidualny styl, wytrwałość i za to, że zrozumiałam,
że aby powstał blog, pod którym bym się mogła podpisać, muszę stworzyć coś swojego.


No i jestem.


Zabierałam się z pisaniem od września 2011,
zawsze było "coś" co nadawało się na pretekst,
aby nie zacząć pisać.


Zaczęłam . . .
i nie planuję szybko skończyć.


. . . a to jedno z moich sylwestrowych zdjęć oraz kilka zdjęć, które są dla mnie początkiem inspiracji.



TUNIKA H&M | LEGGINSY ZARA | PIERŚCIONEK KAPPAHL  














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz